tripp, tripp, tripp

Nu är alla julklappar inklappade.
Och bröllopspresenten(erna) likaså.
Och det är städat och fint i varje vrå.
Och jag kommer vara ledig ända fram till fredag, då jag kommer vara ledig en vecka till och sen ytterligare ett par dagar.
Kryptisk uppdelning det där, men alltså, på fredag flyr jag snön och kylan för sol och sandstränder i en vecka. Det ska bli helt underbart.
Men hur ska jag stå ut fram tills dess?
Ja, torsdagen blir väl inte så svår att få att gå, men måndag, tisdag och onsdag? Utan något alls att göra.
Oh, jag är redan rastlös.
Och varken Pelle eller Gustaf hinner jag träffa på jullovet. Och det suger skithårt.

Jo... Jo, men jag känner mig faktiskt lite lätt uppgiven, det gör jag....

Kommentarer
pelle säger:

asså, vi får nog klämma in en liten träffstund en av dagarna ändå... känns som att det behövs....

2009-12-21 | 11:58:21
maja säger:

Ja!! frågan är ju dock när. Jag far nästan på julaftons kväll och kommer inte hem mer i år, ju :(

2009-12-21 | 13:46:57
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin