Arla morgonstund

Det fina med att jobba helg är att man får somna om till nio efter att ha kravlat sig upp vid (strax före) halv åtta. Men om man har setat uppe till efter två med as good as it gets på tv så är man lite trött ändå. Faktiskt. Med america got tallent, eller vad det nu heter och stavas, som sällskap dricker jag mitt te och låter bli att titta tv genom fönstret. I vanliga fall har man inte rast på mitt jobb, inte för när man jobbar långpass på 26 timmar, men idag får jag rast, och det i närmre 3 timmar. Galet nice. Jag ska sova :) Livet från den ljusa sidan förresten, den fick vi se som ett led i utbildningen när jag blev personlig assistent. Jag gillar't. Minns dock inte i vilket ämne det var vi såg den.... Friskvård kanske, det var nog inte handikappkunskap iallafall. Äh, jag vet inte. Oj, boy shakira. Nu minns jag varför jag inte har nån tv......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin