blöööööh

Jag är sjuk som ett stuk.
Jag var ju förkyld hela veckan, men ansåg mig som frisk om än hängig i fredags, men under kvällen hände något med min hals. Den har återställt sig något så när nu, men jag hostar och slemmar som aldrig förr.
Beter mig och tänker och känner mig som om jag har minst 39 graders feber, men termometern visar inte över 37. Ögonen gör ont, höfterna gör ont, ryggen gör ont och armarna gör jätteont. Lite ont i axlarna, mest ont i armhålorna när jag rör på armarna, antar att det är nåt med lymfkörtlarna. Det har jag inte haft nån gång förut.
Och ont i nacken...
Och ingen matlust, trött men rastlös.
Och så luktar jag illa.
God natt och krya på mig.

Kommentarer
Patrik säger:

Krya på dig :) :*

2009-11-30 | 03:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin