dagens suck...

Jag vaknade imorse av att det rann ut snor ur min näsa. God morgon förkylning, välkommen till en ny, härlig dag med fantastiska möjligheter. En gråare dag har sällan skådats. Och kroppen värker.
Härligt...
Ja... Vad ska man säga?...
Och nyss nös jag ut 4 mandlar som jag hunnit tugga men inte svälja.

Och så tänker jag på den glada, spralliga tjejen som alltid kom med de bästa idéerna och alltid hade med sig hembakt fika. Plötsligt är hon anorektiker.
Och så den trygga, lugna och ärliga tjejen som vågar prata om privata känslor och tankar. Nu är hon inlagd på psyket, för depression...
Naturligtvis är det mest synd om dem, men shit, jag tar det så jäkla hårt... Fötterna slås undan...
Suck...

Och så han, den där sagoprinsen, hans chef tycker inte att han ska åka på solsemester i mellandagarna. Eller jo, kanske, han har inte bestämt sig än, han gör det strax innan jul. Vad är grejen med det?!  Så jäkla fegt, det är väl bara att bestämma sig, eller? Antingen behövs arbetskraften eller så gör den inte. Är det fler som söker semester borde det väl vara "först till kvarn"?...  Nä, jag fattar inte.

Ja, käre tid. Vilket praktexempel på en skitdag.
Hoppas imorn blir bättre.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin