First time

Jag ligger i en fåtölj på kontoret/personal rummet hemma hos "min" brukare. Här finns en tv med nån slags tillhörande box med en massa kanaler, och ändå finns det inget att se. Jag var förutseende nog att ta med mig min något fungerande laptop och en bunt dvder. Jag har sträckkollat på tre timmar av huset silfvercronas gåta. Svensk tvproduktion från sjutifyra. Charmigt dåligt on the verge of being bra. Nu ser jag satc the movie. Igen. Bra skit. Att blogga i mobilen är inte alldeles smidigt, men jag behöver något att sysselsätta mig med. Jag missade att få med mig något för händerna. Jag fullkomligt suger på att se på film utan att ha något för händerna. Sticka, virka, brodera... Eller blogga. Jag vill formulera en tanke, en känsla om att jag behöver nån slags förändring. Men så tänker jag att en förändring av ens boendesituation är typ en av de största förändringarna man kan göra. Just en sådan förestår och den ser jag inte fram emot ett dugg. Jul försöker vänner locka och peppa med. Och ja, det ska bli nice med jul men..... Den är liksom så given. Jag vill ha något att se fram emot. Något oväntat. Något förändrande. Jag vill tillhöra en klick. Jag vill vara satc. Ge mig ett liv, någon. Lite mer te, kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin