Grå, gråt, grått.

Rött är bara rött, blått är bara blått.
Men GRÅTT är den gråaste färg som finns.
/kråkan

 

Idag är det alldeles för grått.
Imorse körde jag ut till Tenhult för att jobba lite, där låg snön vit på marken. Det var bra.
Men här i vättersänkan... Här är det bara grått...
Jag pallar inte...
Ingen matlust, ingen energi.
Istället fär scout ikväll blev jag liggande på soffan i skenet från gatlyktan utanför fönstret i drygt 2.5 timme.

Och november har bara börjat...
Jag är inte på topp... Jag gillar verkligen inte hösten, verkligen inte.

Och så ska jag gå ner 15 kilo innan jul.
Eller åtminstone innan sommarn....


Carry me to the light.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin