sunkigast i stan


Kanske världens sämsta försök till panoramabild, men jag skiter i det.
Syftet är att visa hur tomt mitt vardagsrum är. Idag är det mitt, imorgon är det inte mitt.
Jag bor numera i den minsta ettan i galaxen, eller nåt sånt. Eller nej, men det är trångt.

Idag är jag hemma från jobben. Det är verkligen inte min grej.
Jag är rastlös och tänker att jag nog hade orkat jobba.
Men jag hostar every few minutes och blir yr av att gå från köket till datorn (cirkus 1.5 meter)
Mitt kylskåp ekade tomt och jag vågade inte ge mig ut med min skitbil och min kassa kropp, så jag använde en livlina. Ringde mamma. Hon handlade mat och kom hit, fyllde på mitt kylskåp och stoppade in falafel i bröd i min mun.

SATC rullar oavbrutet och jag vill göra något med mina händer. Ska börja med att laga symaskinsväskan, sen vet jag inte. Å-åh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin