att flyga är en dröm

Oj, vilken dag.
Idag har jag hunnit med tre jobb, två gruppboenden och ett dagcenter.
Dc.grupperna har vanligtvis min kollega ansvar för och jag mest bara hakar på, men han hade annat för sig, så idag och två gånger till framöver får jag ta torsdagsgruppen helt själv. Det är lite läskigt faktiskt, väldigt svårt.
Men det gick bra. Jag fick spontanberöm för min röst *skryt*

Ja, efter första jobbet missade jag två bussar men kom sedan in till stan, mötte upp med mamma utanför Malmborgs konditori för lunch. Så himla värt att gå på kondis som omväxling mot alla caféer. Det fullständigt dräller ju av caféer härikring.
Ja, sen gick vi på museet, då ja.
Craftwerk 2.0 - the revolution is being handmade.
En otroligt häftig utställning. Dit ska jag gå fler gånger, den håller på till nån gång i januari.
Jag har inte ens ord för hur inspirerad jag blev. Får se vart det leder.

I en del av utställningen fick vi besökare fylla på med våra bidrag. På en skräm fick vi sätta post-its med vad vi vill lära oss.
Där satt denna lappen:



Jag vill lära mig allt som finns men framför allt att flyga! / maja

Jag var tvungen att fråga mamma och hon höll med.
Det är typ exakt min handstil, men det är inte jag som har skrivit. Och maja med litet m, det brukar jag också skriva.
Lite läskigt, faktiskt.

Nåja.
Ikväll var det scout som gick riktigt bra och sen började jag och pastorn planera en gudstjänst vi ska göra den 25e. Det kommer bli väldigt spännande, en temagudstjänst om drömmar.
Ja, och nu på söndag ska jag tydligen sjunga solo i körpostludiet i gudstjänsten på Öxnehaga. Nice.

Nu - grönt te, levande ljus och Room Service.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin