bidobidam

Att lägga strumpbyxor i blöt i en hink som en slags förtvätt, och sen komma på det drygt en vecka senare är ingen bra idé.
Varken "hallon" eller "liljor" är ord jag skulle välja för att beskriva den lukten.
Nåja, nu är det avklarat iallafall.

Imorse kravlade jag mig ur sängen vid 8. På en söndag... Det är inte klokt. Men är det scoutgudstjänst så går det bra ändå. Och det gjorde det. Minst lika kaosartat som vanligt, och det fullständigt dröp av beröm efteråt. Härligt.
Och jag passade på att plocka till mig alla märken jag ska ha på nya scoutskjortan och hade en mysig stund med att brodera dit dem.

Och så har jag bakat lite kakor ikväll, har inte smakat dem än, men jag tror de blir riktigt goda. Med passionsfrukt på. Jag älskar passionsfrukt.

Och så har jag mucho ont i foten. Den skadade. Jag testade löpskorna idag. Kände på löpsteget. Det gick jättebra, högt över förväntan. Sen plötsligt gjorde det jätteont och jag fick lov att linka hem.
Nu molar det lite grann.
Jag tror nästan det går över tills imorn. Eller. Jag hoppas det iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin