dagens dank

Idag är jag bra danken...
Klockan tre imorse snubblade jag in och glömde borsta tänderna vilket ledde till att jag hann gå och lägga mig två gånger innan jag somnade ungefär tjugo över tre.
Gårdagens Westcoast Wedding var helt fantastiskt. Vädret sög stenhårt, men allt annat var helt perfekt. Ja, förutom att jag kände mig som en ballong i min stora klänning.
M, fint, fint som tusan.
Men idag är jag bra danken, som sagt.


Idag åt jag kronärtskocka till lunch, vid datorn.



Och så stoppar jag papper i plastfickor. Det är drygt, men måste göras.



Mamma och pappa kom förbi med en påse nyskördade morötter och en påse kanelbullar, det är ju kanelbullens dag.

 

Nu har jag precis haft en fikapaus med room service på webbTVn och grönt paradiste och nypressad äppel- och nektarinjuice. Och kanelbullar, alltså.

Fint som snus.

 

Och nu har jag ätit årets sista godis. Inget mer förän året är till ända, med undantag för rimliga mängder julgodis, natruligtvis.
Och nu ska jag påbörja en inslagning av födelsedagspresent.

 

Hallå, ge er till känna!  Vilka är ni som håller koll på mig?


Kommentarer
Sven Benknippe säger:

Jag håller koll på dig! Du är min favoritaktivitet mellan middag och middagslur!

2009-10-04 | 18:43:27
maja säger:

Benknippe - spännande namn :) och vilken ära, mellan middag och middagslur är ju ändå en ganska helig tid, så att säga.

2009-10-04 | 22:38:05
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/
thea säger:

Jag! Jag som aldrig läser bloggar håller koll på dej! Du skriver så fint och om roliga saker.

2009-10-19 | 10:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin