todeli todeli, drejdeli drej

Okej, jag har stans rosaste jacka.

 

Imorse träffade jag Maria utanför nyfiket. Dags för brunch. Men nyfiket var stängt så vi hamnade på Johans istället. Macka och te, ja, grönt te. Massa snack och spekulationer. Efter en och en halv timma lät vi Rodde från Infinite Mass och nån brud få vårt bord och jag och fina Mia gick en bit. Jag skulle till ett dagcenter och spela lite.
Och sen jobbade jag lite till.
Sen for jag hem och brände vid min kvällsmat.

 

Efter att ha stoppat i ungefär 432 papper av 810 i plastfickor fick jag veta att papprena i sig inte duger och därför ska slängas. Ja, först ska de plockas ur fickorna igen, alltså...
Suck.
Men allt går i sällskap med Room Service.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin