dagens insikt/utsikt.

Det är dags att förstå att grannarna/hyresvärden menar allvar med renoveringen, total makeovern.
Och att den inte går på samma dygnsrytm som jag.
Att det står sovmorgon på mitt schema betyder inte att det faktiskt blir sovmorgon.
När jag pallrade mig ur sängen idag, vid 10 ungefär, då ska ni tro att det var tyst som i graven. Och är fortfarande.
Men när jag gläntade på rullgardinen besannades mina teorier. 5 träd och större buskage hade huxlfux bara försvunnit.
Eller nej. Jag hörde alltihop. Inget huxfluxande här inte.
Jag vet inte.... Jag tänker nog att man inte måste köra motorsågar och röjsågar vid sjusnåret i tätbebyggt villaområde...
Men det är väl jag kanske...
Nej, nu vill jag flytta här ifrån. Eller nej, egentligen inte, men jag vill helst inte behöva klämma in mig i den minsta ettan i stan...
Så flytt får det bli, så fort jag har nån ny stans att bo.
Men först lite roomservice och sen jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin