dagens ordbajseri.



Åååååh.
Va trött jag är.
Efter gårdagens Nära-Livetupplevelse, som jag missade att berätta om tog jag en skön sovmorgon idag.
Igår, när jag hade jobbat for jag till utsikten i Huskvarna och satt där i solen, med fint sällskap och fika i nästan 5 timmar. Så nära livet. Härligt.
Men sovmorgon blev det, som sagt. Jag vaknade faktiskt före klockan. Och gav spikmattan en omgång, eller tvärtom... Sen ringde jag ett par jobbsamtal. Helt sjukt...
Ja... Efter en massa jobb så for jag till Florénarnas residens och åt mat. Så nice.
En sak som är typiskt bra, det är att leka med en 1åring. Det blir man glad av, om man nu inte var det innan.
Fast det var jag. Men jag blev ännu mer glad. Ja, jag sa ju att det är typiskt bra...

Ja, och sen så vill jag tipsa om en fin sak.
Som jag hittade på aenigma´s blogg. En video som är så fin så fin.
Jag har inte lärt mig hur man slänger in sådana i sina inlägg så antingen tycker jag ni ska kika på den här youtubelänken, eller så kan ni kolla på aenigma´s blogg.
Just do it. Hennes blogg är för övrigt väldigt fin och väl värd att kolla in.

Nu ska jag skriva en anmälningslista för Kulturprogram, sen ska jag lägga mig i min sköna säng.
Visst har jag berättat att jag en gång började gråta när jag gick och la mig, bara för att min säng är så utomordentligt skön?  Det är den iallafall. Skön, är den.
Hah.

God natt, sov fint!

Trackback
Follow on Bloglovin