dagens utflykt

På förmiddan idag jobbade jag som assistent, och rätt var det var kom min kollega tillbaka från mötet och så fick jag gå hem. Fast det hann jag inte, för jag skulle ju iväg till ett dagcenter och spela. Men det var inte riktigt dags, så jag tog den vita pärlan och for upp till klockstapeln där jag och Pelle och Gustaf så många gånger (ja, men typ 3 ggr iaf va?) har haft det kallt och jävligt. En gång i sällskap av nyponsoppa och paprikamackor...
Idag var det sol och fint. Och jag hamnade mitt i lunchjoggen. Yes. Jag älskar när främlingar vågar prata med varandra.

Vilket arbete va?

 

Mobiltelefon, bilnycklar och mörk choklad med mintsmak. Fina grejer.

 

Jag och min ekologiska paljettunika var där.

Det är iofs inte så många paljetter på, men eftersom jag tycker väldigt illa om paljetter måste jag alltid påpeka att det är paljetter på.

Jag tycker väldigt mycket om tunikan, paljetterna till trots.

Jag försökte mig på en panoramabild av utsikten med mobilkameran.

Rätt så okej ändå. Synd att det är så många träd ivägen bara.

Det är bättre på vintern, tackavettja!

 

 

Det här med att ta vara på livet, det har fastnat i mina tankar. Jag försöker.

Så gott jag kan.


Såna här små fina stunder, 5 minuter eller så, de är värda. Värt.


Trackback
Follow on Bloglovin