Ojoj...

Idag, när jag skulle upp tidigt, tror ni det är nån som motorsågar utanför fönstret då?
Nej.
Tror ni nån borrar i väggarna? Nej.
Nej då duger det att vara knäpptyst.
Håhåjaja, jag säger då det...
Och när jag insåg hur bråttom jag hade till dagens första jobb så tog jag med temuggen till sminkspegeln.
Och ja-adå, klart jag lyckades med att tappa roughborsten (hur ofta gör man ens det?) rakt ner i tet. Teet?... teét? the'et? Thet?...
Suck.
Och när jag sen kom hem så regnade jättemycket på mig så jag blev blöt, och så kissade jag nästan på mig innan jag hann låsa upp dörrn.
Ja, suck.
Vilken dag.
Ja, så kokte jag upp en gryta med vatten för jag tänkte jag skulle koka en tesil som kändes lite ofräsch. Då fick brandvarnaren frispel. ja....
Ja, sa jag att jag har mens med tillhörande monstervärk som grädde på moset?
Håhåjaja.

Men jag försökte vara förutseende idag. När jag slog upp mina grå/blå/gröna imorse och såg hur vädret såg ut, då försökte jag göra det bästa av situationen.



Knalliga byxor och en mjuk kofta är vad som behövs en regnig torsdag.
Fast nu har koftan åkt av efter en svettig disksession.

 
Det här är en lagom sentimental playlist för en torsdag med ösregn.

Kommentarer
Emma säger:

Oooo, snajsiga byxor!

2009-09-24 | 20:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin