En spektakulär helg

Förslaget var Liseberg. Men jag orkade inte.

Istället blev det secondhandshopping, fika, bio och picknick.
För den där Patrik, hans semester är slut, han börjar jobba imorn. Då måste man ju hitta på nåt. Ju.

På Erikshjälpen hittade jag:

En vacker ask att ha smycken i. Eller karameller.

Två fantastiska spel att dryga ut min samling med.

Sällskapsspel for president, säger jag!

Och mina bilnycklar smög sig in i bilden också... Se där...




Äggkoppar, en vacker plåtburk och en bra flaska att ha saft i.



Ja. För att ta det hela i kronologisk ordning så blev det sedan en fin fika på nyfiket. Alltid lika trevligt. Lätt.
Och sen bio. Inglorious Basterds. (Tror den stavas så :P )
Gryyymt bra film!!!                                      SE DEN!!


Idag packade vi en korg med mackor och juice och te och bär och for till Huskvarna. Bredde ut ett lapptäcke i gräset och fikade och såg på utsikten. Inte så tokigt alls, faktiskt.



Se där, där är han. Den där Patrik.
Macka på bröd jag bakat, med pesto och gurka.
Grönt te med smak av orientaliska svampar.

 

Sedan for jag till kyrkan och ledde lovsång på ungdomssamlingen. Härligt med lite påfyllning.

365jkpg är uppdaterad.

Imorn ska jag diska alldeles för mycket disk, försöka hinna till kontoret och skriva på min anställning, ta reda på hur jag ska fylla i alla mina rapporter, jobba, gå på körövning och kanske se om jag kan tillverka paneer. Och måla ett par ramar, kanske...
Jaja, den som lever får se, och så vidare.

Tack och godnatt.

 

 

 

Trackback
Follow on Bloglovin