fix och trix

Imorse fick jag lätt panik och tröttnade på att inte ha taklampa i sovrummet.
Så efter första jobbet for jag till IKEA och köpte en. Och lite lasyr och lite papper. Och tjötade lite med Kicki.
Sen shoppade jag lite på rean på coop. Det var nice. Lite köksdukar och sån där antiglidmatta man har under mattorna, en blomma, en tidning. Ja, lite sånt därnt.
Sen åkte jag hem och monterade upp lampan och pillade lite med elen, stickade lite, lagade mat, gjorde en affisch, pillade med blommorna, läste posten, 365bloggade om inlines...
Lite mer jobb, sen for jag hem till mor och far och knackade förgäves på dörren. Just idag hade jag hakat isär nyckelknippan så jag inte hade med nyckeln dit. Så jag fick gå och sätta mig i bilen igen och vänta. Lite mat, lite sällskapsspel, massa skitsnack, lite recept, lite pill under motorhuven med pappa, avlämning av gods till Florénska residenset på hemvägen. Och en blomma följde med hem därifrån. Grand Canaria-blomma.
Kvällspromenad, 21 målade tavelramar, stickat, roomservice, massor av grönt te.
Frysen full av äppelmos. På köksgolvet står en kasse full av äpplen som ska bli saft.

Och så tänkte jag att jag skulle tagit lite bilder på lite fix, men det är så mörkt...
Imorn, kanske... Om jag hinner =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin