hujedamig

Vilken helg!.....

Idag har jag sjungit med kören typ hela dan. Först massa övning och sen "uppsjugning", jag är helt slut...
Vi gjorde Oslo gospels "Gloria". En kör på nio tanter. Med en inhyrd tenor/Jesus och så körledarn som klämde i med lite tenorstämmor också.
Helt underbar musik är det, och vi gjorde den någotsånär rättvisa.
Men käre värld så mycket energi det går åt...

Och så hockeyn igår... Och kanelbullar till kvällsmat, det var inte så klokt. Idag har jag så där ont i halsen som min kropp har fått för sig att den ska ha när jag har slarvat med maten.
Nåja.

Nu tar jag kväll i sällskap med SATC och jordgubbar.
Vad gör du ikväll och hur var din helg?

Kommentarer
Patrik säger:

Min lördag var perfekt =)

2010-04-19 | 10:25:36
maja säger:

:) good for you :)

2010-04-19 | 10:37:45
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin