tröhött

I takt med att tröttheten övermannar mig rinner kreativiteten ifrån mig.
Jag åkte på att jobba idag, och imorn, wich means tidiga morgnar, wich I´m no good at.
Så när jag kommit hem från jobbet idag och ...ja... vegeterat i brist på energi till annat tänkte jag att det kunde vara klokt att ta en liten avslappningssession på spikmattan. Sagt och gjort, bar överkropp (under filten och täcket alltså), på spikmattan och en bra tidning. Sen vaknade jag, inget blod och ingen känsel i händerna, och en lätt svidande känsla i ryggen. 40 minuter senare.
Och ja, jag vet att 40 minuter inte är så mycket för endel. Men jag får så ont i skinnet (jädra myalgi...) så jag klarar max 15 minuter på spikmattan. If I´m awake that is... seemingly...

Och nu, lagom till jag skulle gå och lägga mig insåg jag, tackochlov, min brist på matlåda med innehåll. Hellre nu än i mornbitti, I may say.

och så har jag visst tvätt i maskinen också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin