dan före dan före...

Det är jul i stugan!
Jag har julhetsat klappar på a6! Dock bara som sällskap, jag är då inte så sent ute.
Efter flera misslyckade försök lyckades jag också få med mig en trasig sopsäck med granris från en granförsäljning, alldeles gratis. Jag som trodde det skulle kosta mig ganska dyrt, med tanke på vad granarna kostar när de sitter ihop. YES, jag har pysslat/fipplat ihop en minigran med stommen från förra året, och pytsat ut större kvistar i lämpliga vaser och dricksglas på lämpliga ställen i lägenheten/stugan.
Det blev nya julpotpurrier att lukta på också, förstärkta med granbarr.
DET LUKTAR JUL!
Härliga tider.
Jag firar med en ansiktsmask av choklad!
Hejja!


Övriga bildbevis får ni allt lov att vänta lite på, jag tänkte för en gångs skull vara lite halvpretto och åtminstone vänta på dagsljus för att kanske få något bättre bilder.
Den som väntar på nåt gott...

Kommentarer
M säger:

Av chocklad...är det meningen att nån ska slicka bort den eller är det bara en allternativ bonus?

2010-12-22 | 22:35:42
maja säger:

Njae, jag tror inte den är ätlig faktiskt

2010-12-23 | 14:57:08
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin