en calypso om ditt och datt, om spagetti och grannens katt


Jag satt och sydde häromkvällen, det blev ett fodral till lillgitarren. Jag misstänker att ni höll på att förgås av nyfikenhet.
Nåja, nu sitter jag med en kopp te (en kopp!) och planerar dagens musikstund, vilka sånger och rörelsesånger vi ska använda idag. Gruppen på måndagar är stor och deltagarna är på väldigt olika nivå, så det är lite klurigt att få till det så bra som möjligt, men va tusan, det blir ju iallafall inte dåligt.
Hmm, dricka upp te´t och sen fara.
Hejs!


Kommentarer
pelé säger:

hehe, den sjöng de på dagcentret i somras när jag var där med en badande kille...

2010-02-15 | 14:59:59
Veronica säger:

jag vill också kunna spela gitarr :) fint fodral förresten

2010-02-15 | 15:21:15
Bloggadress: http://livetivitavillan.blogg.se/
maja säger:

härligt!

det är en bra låt.



tack så mycket, veronica.

2010-02-15 | 16:43:57
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin