förkylningstider hejhej förkylningstider

Imorse vaknade jag, pigg och kry. Nåja, Kry iallafall. Jag åkte till jobbet, kry. Anlände till dagcenter där jag skulle vara hela dagen, fortfarande kry. Straxt där inser jag att alla som jobbar där är förkylda.
And yes, so am I. Med vinterns galnaste vecka framför mig är det sämst timing ever.

Nåja.
Eftermiddagen och kvällen inkasserade ett par vuxenpoäng. Planering av veckans mat samt inköpslista, veckohandling, biblioteksvisit och körrep.
En bra kväll med alldeles för mycket snor.
Nu SATC, te, apelsin och alldeles för mycket snor.

Jag har också den äran att välkomna Anneli in i läsarkretsen.
Hej Anneli. =)

Kommentarer
Anneli säger:

Hej Maja!!!!' krya på dig så syns vi snorfria ;)

2010-02-02 | 20:38:20
maja säger:

bra plan!

2010-02-02 | 20:48:09
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin