en dag med glasögon.

Jag fyndade en karaff (karraff?) på, hör och häpna - maxi häromförleden. Den är grön och lagom stor och jättefin och billig var den också. Och typ det godaste som finns i hela livet är saft på citronvatten, alternativt citronvatten med saft.
Gärna ekologiskt. (Shit vad nära jag var att göra en smiley...)

Ja-a, idag har pappa och jag bogserat bil genom centrala jönköping i lunchtrafiken. Det var helt hysteriskt och iskallt. I skitbilen, som jag satt i, där var det minst sagt minusgrader. Utandningsluften frös till is på vindrutan så jag fick lov att sitta och skrapa den på insidan samtidigt som jag höll koll på hur pappa körde och bromsade och styrde egna bilen.
Men ja, det gick bra till slut iallafall.

Fast hela dagen har ackompanjerats av en huvudvärk som inte får av för hackor.
Jag snoozade bort hela min morgon och fick panikköra till jobbet och insåg inte förän jag var framme att jag inte hade med mig någon keyboard.
Och jäklar vad kallt det är överallt. Igen.

Nu är det mat, sen blir det en sväng till IKEA, om huvudet tillåter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin