hoppet är ute

Något är ruttet, inte bara i den danska staten, tro mig.
Anledningen till mitt upprörda tillstånd är att jag nyss fick en inbjudan till en grupp på facebook, av en vän som jag har stort förtroende för.
2 kr per medlem till jordbävningsoffren i Haiti. Absolut, tänkte jag, men hajade till.
Vad tusan är det för något på bilden?!
Klickade mig till gruppens sida, möttes av en bild på en uppskuren mage med en handsklädd hand med ett (eller flera) fingrar i likets slida.
Och följande text:
Namn:
2kr per medlem till jordbävningsoffren i Haiti
Kategori:
Organisationer - Frivilligorganisationer
Beskrivning:
Nu har vi passerat 200 000 medlemmar och pengarna kommer nu gå iväg! Enligt tidigare information avslöjar vi nu även sponsorerna.

Som många redan vet är det alltså Svenska Nekrofil-föreningen som nu skänker 500 000 kr. För att försäkra oss om att liken som förs hem från Haiti är i så gott skick som möjligt, dvs vi kommer inte behöva ha sex med folk som är lemlästade.

De som blir hemskickade för sex är:
* Först och främst barn
* Folk med intakta ansikten
* Folk som har alla lemmar kvar
* Endast har enstaka skrubbsår

Vi kommer även se till att liken blir tvättade så att killarna inte får jord och smuts på sina ägodelar när dom gör sitt med kropparna.

Bra jobbat allihopa!
Jag tror naturligtvis inte att det är sant, men fy fan. Så smaklöst och äckligt och motbjudande och...
Jag finner inte ord.
Så sjukt att .... nej...
Det här får mitt hjärta att gråta.

(Ett förtydligande bara: jag är inte besviken på vännen som skickade inbjudan, jag är säker på att hon trodde att gruppen var vad den utgav sig för.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin