scoreboard

Jag vet inte om det är Anna som har härmat mig, eller jag som härmat henne, eller om våra respektive scoreboards är på tok för olika för att ens kunna jämföras. Hennes är ungefär tusen gånger smaskigare än min.
Det jag keepar track of är mina vuxenpoäng.
Idag har jag samlat på mig några stycken, nämligen.
Jag har frostat av min frys. Det är bra att göra det, det ska man göra, men the fact of the matter kvarstår, det är inget man direkt sysslar med som tonåring.
Jag räddade dock poängen från att go berserk jordskredstyle genom att sitta uppe typ mitt i natten med frysdörrn på vid galvet, så jag vill gärna tro att det blir plus-minus-noll.
And, as ya´ll can see, när jag sitter uppe på nätterna blir jag trött, när jag är trött är jag lousy på att hålla mig till svenska språket. But hey, who gives a rats ass?, käns som något Miranda skulle sagt. Hon och hennes klick har hållt mig sällskap i natt, along with en fantastisk platta jag snubblade över på spotify. Vild i skogen, check it out now!

Och nej, naturligtvis har jag inte bara sett SATC varvat med smältande is.
Jag har också sysslat med pyssel deluxe som gjort min kropp till ett smärtans tempel. Sitta på golvet ihopvikt åt alla håll i många timmar är ingen god idé.
Nåja, bilder på pysslet kommer strax i ett alldeles eget inlägg.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin