GAHHHH!!!

NU GÖR JAG DET IGEN!!!

Att jag alltid trillar dit!!!
Jag fastnar allt för ofta med att på facebook snoka på folk och kolla på deras bilder.
Allt för ofta är det dessutom mänskor som jag... ja, inte kanske egentligen tycker illa om, men vars blotta existens genom olika händelser och inträffanden gör mig ledsen.
Jag menar inte att jag blir ledsen för att en människa finns, det handlar om andra mäniskors val och attityder som påverkas av dessa. Så länge jag inte beblandar mig med dessa individer så är det ingen fara, men gör jag det då?
NEJ!
Istället sitter jag och vältrar mig i bevis på deras existens och blir ledsen.
HELT I ONÖDAN!!!
SÅÅÅ JÄÄÄÄKLA ONÖDIGT!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin