<3

Åh, den här låten har jag gått och nynnat på i flera veckor utan att kunna placera den. Jag har dock tänkt mig att det är en ballad, men så var det ju inte.

Mina favoritpojkar på bakgatan juh!

Okej, okej, jag tycker inte de är bra nu, deras senaste grejer är inte ens värda att lyssna på.

Men förr, på 90talet... Ojojoj, jag vet inte hur många videoband jag har med intervjuer, livespelningar och musikvideor, någonstans har jag en tjock pärm fylld med tidningsurklipp och någonstans hoppas jag att den stora lådan fylld med plancher finns kvar.
Och, framför allt hoppas jag att den enda planchen som inte hamnade i den lådan finns kvar.
En stor ovikt planch som jag köpte i ett merchstånd på globen efter en grym konsert, det måste ha varit  1998... Möjligtvis 97...

Nåja, det var fantastiska tider, hursomhelst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin