god morgon!

Igårkväll konstanterade jag att jag faktiskt kunde somna under ett täcke, utan filt och i bara raggsockar, trosor och tshirt. Det har jag inte kunnat göra på säkert 4 månader (med undantag för veckan på gran canaria då, höhöhö).
Det jag är van vid, vid det här laget är dubbla täcken, filt och både långärmat och långbent. Och raggsockarna så klart.
Min pappas morbror (that´s the story =P) brukar säga att han tar av sig långkalsongerna till midsommar, sen tar han på dem igen veckan efter. Jag gör ungefär likaledes med mina raggsockar, åtminstone nattetid.

Så himla gött att kunna sova som en vanlig mänska igen =)

Jahapp. Nu ska jag ta mig en mugg te till tror jag, sen klä på mig nya kläder som jag shoppade igår (det är fortfarande nåt magiskt med att ha nya kläder), sen bär det av till grannstan för att träffa mamma och titta på mönster och tyger och sedan luncha på stan.

Fina grejer.

Ha en bra dag, go´ vänner!

Kommentarer
Anneli säger:

Vad har du handlat för fina kläder? Vad ska du sy fönåt? Vad? Vad.....?

2010-03-18 | 12:53:51
maja säger:

oj, alldeles för mycket, höll jag på att säga.

Det blir strax bilder på nykläderna och syeriet ska bli en klänning till sommarens bröllop (till vilket jag planerar att ha gått ner typ 20 kilo, så den blir svårsydd, den klänningen :P)

2010-03-18 | 16:45:01
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/
Anneli säger:

Grattis ska du gifta dig???? Missat nåt helt klart :) snygga kläder, var har du hittat dessa????? Vill oxå ha nytt

2010-03-18 | 20:36:54
maja säger:

najnaj, men en av mina bästisar ska gifta sig.

Kläderna är köpta på maxi, faktiskt... inget att skryta om, precis =P

2010-03-18 | 20:50:35
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin