det är nåt som inte stämmer...

Igårkväll gick jag och la mig vid halv nio och slocknade strax därefter. Det händer ibland, om än väldigt sällan.
Det är skönt att somna riktigt tidigt ibland.
Det som dock aldrig någonsin har hänt att jag gått upp kvart över sex utan att klockan dånar. Och då hade jag ändå legat och försökt somna om i närmre en timme. Det är inte okej.
Men till slut gav jag ju alltså upp och klev ur sängen. 40 minuters morgonpromenad och nybakade scones innan halv åtta...
Det är nåt fel som är trasigt, let me tell you.
Men vad?...
Dessutom har jag klöst mig blodig på benet i natt... Det har inte heller hänt på många, många år.
Jag drömde förvisso att typ allt och alla runtomkring mig blev mördade, det kan ju ha nåt med saken att göra.



Nu kan det bara bli bättre.
God morgon!

Kommentarer
Helena säger:

eksem? :/

det får mig att klia mig blodig ibland...

2011-04-06 | 14:05:16
Bloggadress: http://roe.laff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin