nya idéer

 

Imorse vaknade jag, låg kvar i sängen och läste.

Jag har alltid tyckt att det är plågeri att vakna men ligga kvar och läsa. Ligga kvar och dra sig är en sak, men ligga kvar och läsa... Mja, jag vet inte, kan inte förklara.

Idag gjorde jag det iallafall, och tyckte det var skönt.

Fast bara en stund, sen ville jag ha frukost för att sedan åka och handla garn och nya numret av 101 nya idéer och sedan åka hem och sätta mig och sticka!

Jag har ett fantastiskt stickprojekt på gång, men jag tänker faktiskt inte visa er förän det är klart. Inte mer än det som syns på bilden iallafall.

 

Ja-a, så jag har stickat mest hela dagen, gått en promenad och plockat in blommor, ätit färsk majskolv, tvättat, spelat piano, tagit en tantlur efter en stund på spikmattan...

Vilken svärmorsdröm-dag, huh?

Ska jag avslöja att jag avrundade kvällen med en mugg välling?

Nä, bäst jag hoppar över det va?

I´m getting old...


Kommentarer
Helena säger:

Välling är nice! Petter tycker inte att jag ska berätta för folk att jag dricker välling, haha!

2011-08-17 | 22:08:37
Bloggadress: http://roe.laff.se
sessy säger:

välling is nice

2011-08-17 | 23:18:48
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin