blaj

Jag älskar att hitta sånna där grejer som jag inte visste att jag behövde.
Det gjorde jag idag, på biltema. Oj vad mycket bra grejer det fanns där.
Och saker jag visste att jag behövde, så klart.
Typ en häftapparat. Och stållinjaler, så att jag kan skära rakt med min julklappsskalpell.
Och kardborreband med klister. Och plastfickor. Och klar tejp.
Ja, gode värld vad bra grejer det finns. Vacuumpåsar tillexempel. Jag fattar inte varför jag inte har skaffat mig sånna förut, jag som trängs med mig själv på mina 4 rum på 25 kvadrat.
En sak fattas mig dock, inte ens biltema kan väl hjälpa mig med det. Ett smart sätt att förvara skrymmande instrument på minimal yta.

Åh, nu har jag tappat tråden helt.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin