lågtryck

Jag vet att det är många där ute som tycker det borde vara straffbart att "mysa med filt och tända ljus" under sommarhalvåret.

 

Låt mig kliva fram som en talesperson för oss med väderkänsliga leder och reumatiska tendenser (jag vet att jag nog bara talar för mig själv, men det låter mer dramatiskt så här) och säga att: Vi ger fullkomligt Blanka Vlasic i sådana påhitt dagar som dessa!

 

Mina axlar, händer, fingrar och höfter är överfyllda av värk idag. Åh... Arma, gamla tantkropp...

 



Jag och mamma lekte betongkonstnärer förra veckan, jag gjorde en ljusstake. Det skulle blivit en adventsljusstake, men bara tre ljus fick plats, så julen blir lite tidigare iår, det är väl okej va?

Kommentarer
Sofie säger:

Man kan inte hålla på att flytta runt julen på det där sättet Maja, det förstår du väl ändå ?

Men ljusstaken var fin trots allt ;)

2011-07-18 | 22:49:36
sessy säger:

men...men.....men..... men..... fler mellandagar ju!

2011-07-18 | 22:52:13
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin