återigen

 

Återigen är det inte så att jag klagar, absolut inte!

Imorse var det bara 22 grader i sovrummet, men ändock kortbyxeväder, så jag ska då rakt inte klaga på temperaturerna idag.

Inte heller vill jag klaga på blommorna jag fått, de är otroligt vackra.
En fantastisk ros fick jag av konfatjejerna i helgen, och en otrolig solros fick jag av ett av jobben igår.

Underbara! Rosor och solrosor tillhör favoriterna i det här hemmet.

Men... Mina fönsterbrädor är alldeles smockfulla redan... Jag får nog klura ett tag innan jag löser det här. Jag vill ju ge blommorna så mycket ljus som möjligt.

 

Ser ni bladspenaten förresten?

Första byttan är nästan uppäten, och gode värld, jag har sällan smakat något så gott!
Och gerberan som blommar så stolt, den fick jag av ett av jobben, så att säga (hej Sofiiiieeee!!!) förra sommarn, nu blommar den igen. Hurra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin