ganska tomt

Ja-a, idag vet jag inte...
Jag har inte så mycket att berätta.

Idag har jag försökt flyga drake, ätit picknick på ett stort fält fullt med överblommade maskrosor och ätit mjukglass i Lekeryd.
En mycket trevlig ledig dag. Häromdan när jag sa att jag jobbar mån-fre denna veckan hade jag fel, jag blev ledig hela långa dagen idag. Dock jobbar jag imorgon och på måndag nästa vecka, så nån långledighet blir det inte.
Fast idag blev det både sovmorgon och tupplur, så jag reder mig nog.

Åh, förresten! I tisdags fick jag äntligen tummen ur och vek tvätten som stått och väntat, passade också på att vika iordning kaoset som redan var i garderoben. Jag sorterade ur två stora kassar med kläder som bara tar plats.
Så förskräckligt skönt!!! Det är ju tragiskt egentligen att det är så befriande att göra sig av med grejer, och att man inte märker det förrän man gör det, liksom.
Jag rotade också fram två undanstoppade sommarklänningar som jag befarade att jag vuxit ur sen förra sommarn, MEN! De passade, båda två!

Jaha...  Det var väl det jag hade att säga, kanske.
Jag ska virka lite, sen sova. (Jag kollade mailen för en stund sen, bara så där för skojskull, och där fanns ett mail som talade om att morgondagens möte är inställt - Sessy får sovmorgon!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin