oj!!!

Vilken helg!  Vilken start på semestern (typ)!

Ojojoj. I fredags gjorde jag mina sista spelningar för vårterminen, så nu har jag typ semester. Jag jobbar ett kortpass i veckan som kommer, två korta pass veckan därpå, och sedan är det två veckor helt ledigt (från jobben åtminstone...).
typ semester, alltså.
Jag firade med glassbåt i fredags. Det är ett måste.

Men sen försvann helgen mer eller mindre ur min kontroll.
Fredagskvällen (och halva natten) blev carcassonne-kalas hos Sarah och Danne, i sällskap med Patrik.
Lördagen startade jag med att springa en halvmil 10 sekunder för sakta och var skitsur i ett par timmar, sen började det talas om bowling. Med Sarah och Danne och Patrik. Bowling blev det, jag slet bort hud från tummen och var toksämst. Efter bowlingen, vid elvasnåret på kvällen kände vi att vi inte riktigt var klara, vi ville göra nåt mer.
Sarah har kontakter och bokade hotellrum åt oss, vi räserpackade och körde till Göteborg lite käckt. Tog nån öl, nån mugg te, såg lite film, tog natt.
Några timmars sömn, hotellfrukost, utcheckning. Liseberg!
Galen helg.
Underbar helg.

Är det okej att jag går och lägger mig nu?

Kommentarer
Lova säger:

Gött! Låter som en toppenstart på semestern!

2011-06-12 | 21:56:26
sessy säger:

jahaha! Sannerligen! =)

2011-06-12 | 22:14:14
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/
Astrid säger:

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :).

2011-07-11 | 00:20:20
Bloggadress: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin