kontraster, heter det ja...

Jag kom alldeles av mig med att skriva igår. Jag hade en så fantstiskt bra dag, helt enkelt, så det gick inte riktigt att skriva nåt, det gick inte.

Det var egentligen ingenting särskilt, en helt vanlig torsdag, men förskräckligt bra.

Jag vaknade glad, och sen gick det inte över. Jag simmade ett par kilometer på förmiddan, jag gör det lite ibland. Sen några år tillbaka får jag ont i knät efter tre-fyrahundra meter. Igår fick jag inte ont alls, inte ens lite! Fantastiskt!

Ja-a, sen fortsatte det helt enkelt att vara bra.

 

Idag började också riktigt bra. Och fortsatte dito.

Ikväll när jag kom hem från jobbet la jag mig och blundade en stund.
Sen vaknade jag på uruselt humör. Och fick det utspätt dessutom.

Bah! Skitkväll!

 

"Snart" har jag iallafall blommande solros i fönstret. Alltid något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin