talang 2011

Oj, vilken kväll!
En sån där´n ny bekantskap i mina kretsar tyckte att jag skulle haka på till inspelningen av talang i kväll.
Ja, men visst! sa jag och infann mig utanför Jönköpings teater tidigare ikväll.

Efter en stunds väntan fick vi ta plats i salongen för andra halvan av sittningen. Det fanns lediga platser längst fram, vi ratade dem mycket snabbt, hamnade istället mitt på första balkong, granne med en av kamerorna. Perfekt vy!
Ptja-a, vad ska man säga. Stämningen var på topp!
Jag tyckte det bästa var något som jag inte tror kommer syns i rutan. Lite av en pausunderhållning. Min vän Mattias fick gå upp på scen och leda alla i en fantastisk allsång, Björn Skifs gamla Michelangelo. Helt, heeelt ljuvligt!
(Förklaras bör kanske att Mattias är en sån där fantastisk person som vågar ställa sig på en scen framför folk och en jury och sjunga av hjärtats lust och glädje utan att ha vett att vara nervös. Mattias är förståndshandikappad, har nån "normalstörd" människa bestämt...)

Det som inte var lika kul (hahaha, jo, det var hysteriskt roligt egentligen) var att Bert Karlsson prickade mig i huvet med en hård godisbit. Han har talang för det där alltså. Hahahaha.

Ja-a, jag vet inte vad jag ska säga, jag är helt uppe i varv.......
Jag tar natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin