måndag.



Här sitter vi igen, jag och min temugg.
Fint liv.
Det går nästan bra att dricka te med min ilande tand. Faktum är att jag idag har upplevt en mycket skrämmande incident. Jag blev träffad av en reklamfilm, rätt i ögat, stenhårt. Eller nåt i den stilen.
Jag satt vid mammas och pappas tv och åt varm mat, försökte tugga på andra sidan för att undvika ilandet, (men på den sidan har jag en visdomstand på gång) och plötsligt inser jag att den där tandkrämen, den bara måste jag köpa. Jag har inget val.
Jaha, nähä, så efter kvällens körrep for jag till affärn och handlade tandkräm. Oh, vilken lycka, tandkrämen och tuben var rosa!!   must be a sign!
Nu återstår att se om den funkar.
(Galet att tandkräm varierar från 55-470 kronor litern.... galet...)

Jahaja, jag tyckte jag förtjänade jordgubbar, rosor och te också.
Bara så där!
Jag övar mig på att tycka sånt.
Men hörru, istället för att sitta här och skriva fler spretiga tankar som kanske gör dig mer förvirrad ska jag gå och lägga mig. Borsta tänderna med nya tandkrämen, lukta på rosorna och krypa ner, läsa nåt tramsigt och sova, förhoppningsvis drömma om ett perfekt svanhopp.
God natt!

Kommentarer
Storebror säger:

Undrar om det där med visdomstand och ilande tänder är ett släktdrag.

2011-05-20 | 21:44:39
sessy säger:

mammas visdomständer växte ju på fel håll, gör våra det får vi lätt skylla på henne....

2011-05-20 | 22:29:20
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin