nu är det sommar!

Jag gillar sommarn. Mycket.
Mestadels.
Jag tycker inte jättemycket om att det är 26 grader i sovrummet redan före åtta på morgonen, och hur mycket jag än vädrar sjunker temperaturen inte under 25 förens framåt natten om jag har tur.
Förra sommarn var det inte svalare än 23 grader under flera veckor.
Ja, jag gillar värme, men jag har så förskräckligt svårt att slappna av och sova utan täcke. Jag behöver ha den tyngden över mig för att kunna vila, allra helst två täcken. Det går an på vintern, men på sommarn skulle jag behöva sova typ naken.
Men det kan går inte.

Det är inte så att jag klagar. Imorn ser det ut att bli runt 12-15 grader, det ser jag inte fram emot.
Nähä, nu är det dags för en mugg te.


Häpåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin