dagens, hepp hepp

En "dagens outfit", ser man på!
Jag började med att hitta ett par bruna strumpbyxor som jag inte visste att jag hade kvar. Jag ville inte matcha bruna strumpor med svart eller grå kjol, så då fick jag lov att gräva fram denna gamla rutiga tingest, som jag inte haft på hur länge som helst. Och till detta ville jag inte ha svart upptill, och jag ville inte heller ha shockrosa eller lila eller illgrönt, så jag fick lov att rota fram en gammal kofta från gömmorna.
Så gamla grejer att det känns som en helt ny outfit, faktiskt.
Vart grejerna är köpta?!  Det minns jag inte.
Men jag har de skönaste skorna till också, när jag inte är hemma, det minns jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin