dags att lära mig?



Förr i världen, typ i gymnasiet, när jag ofta klippte håret ganska kort, då upptäckte jag ett mönster.
Håret började bli lite långt, och jag började tänka att det vore kanske kul att klippa av det igen. Sen hade jag en sjukt dålig dag, satt uppe sent på kvällen och tyckte plötsligt det var en jä-hättebra idé att klippa av allt. Fram med sax och spegel bara, sen väknade jag nästa morgon och var ...ehum... lätt missnöjd med min impulsivitet och började längta efter att eländet skulle växa ut igen.

Nu börjar jag tycka att det äntligen börjar bli nåt av mitt hår. Jag som egentligen alltid velat ha hår ner till rumpan, minst!
Så härom dagen fick jag för mig att en riktig army cut kanske vore lite kul, egentligen...
Och igår hade jag en riktigt jävra usel dag...

Jag stålsatte mig... Försökte gå och lägga mig inte-så-sent-iallafall. Men kunde inte somna. Låg och grät för jag var så arg över en situation jag inte vill skriva mer än så om.
Det hade varit såå typiskt mig att gå upp, leta reda på en sax, omvandla ilska till nånslags kreativitet och sen kunnat somna.

Men jag gjorde inte!
Yayy for me!

Jag älskar mitt hår när det är som på bilderna ovan, problemet är bara att den volymen går ur på mindre än två minuter. Hairspray is my best friend.

Kommentarer
Helena säger:

Mitt hår växer inte efter en viss längd. Typ till brösten. Aj, aj, det där med hår är en känslig punkt för mig. Jag har aldrig fint hår tycker jag, haha! ^^



Mössa, jatack.

2011-11-24 | 18:43:18
Bloggadress: http://roe.laff.se
sessy säger:

jag har aldrig lyckats testa hur långt mitt kan bli, för jag har alltid klippt av'et...

2011-11-25 | 11:59:41
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/
Helena säger:

Men du! Vad bra att du lät det vara denna gången! Så kan du testa nu! =)

2011-11-25 | 19:17:33
Bloggadress: http://roe.laff.se
sessy säger:

yayy!

2011-11-25 | 19:19:58
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin