något sött till kaffet?

Idag har jag genomfört mitt schemas längsta arbetsdag. Personlig assistent hela dagen. Det är egentligen synd att klaga på att få gå på långpromenad på förmiddagen och lyssna på musikkollegorna på eftermiddagen, men det är en lång dag, det är det.

Igår, när pappa bytt däck på min bil, och jag dammsugit den inuti hittade jag en ledig tid i tvätthallen. Idag alltså. Alltså, jag tvättade bilen efter jobbet idag. Och sen var det körövning inför första advent.

Och, för att komma till bilden, så har jag gjort några små bokmärken idag.
Idén är helt och hållet stulen, men jag har gjort om mönstret efter eget huvud, eftersom mönstret jag hittade blev fult. :)
Så det så.
Detta är alltså bokmärken, men man kan ju egentligen lika gärna ha dem som örhängen eller nyckelring eller fingerring, vettja! Det är ju bara att hoppa över snodden under och sätta ett annat (lämpigt) fäste.
I feel variations coming on...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin