fotojobb

Idag har jag påbörjat ett fotojobb för mitt (ena) jobb.
Helt galet, i never thought i´d say that.

Vi har ett moment som kallas "fyndlådan".
En låda (fast för tillfället är det en stor ikeakasse) fylld med prylar, en i taget får välja en och så sjunger vi en sång som passar.
I förra veckan när jag var halvsjuk och lät Ronny stå för sången och således bara spelade piano, satt jag och fick en idé. Varför har vi inte fotat av alla grejerna och satt in ett foto på varje föremål vid respektive sång för att förstärka liksom bandet mellan pryl och sång.

Så nu har jag börjat fota, och så ska jag ta mig i kragen och lära mig redigera lite också.
Och klura ut om jag får extra betalt eller inte.
All is good.



Gissa sångerna!

Kommentarer
Storebror säger:

1. "Hjulena på bussen dom går runt runt runt..."

2. "Ring ring, bara du slog en signal..."/"Jag ringer på freda, så syns vi på löda..."

3. "Mål mål mål, mera mål..."

2011-09-26 | 21:29:20
sessy säger:

Ja, nästan.

Hjulen på bussen, ring ring och det are all the winners är rätta raden. =)

2011-09-27 | 23:32:39
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin