hojhoj, vilken helg

 

I fredags försökte jag göra tidig kväll eftersom jag skulle upp halv sju på lördagen.

Tidiga morgnar är inte min grej, men jag kom upp, jag laddade med te i termosmugg, skrapade inlandsisen från rutan och svängde förbi Huskvarna och plockade upp mamma, sen styrde vi mot Halmstad.

Strandgården, denna underbara plats, där mötte jag upp fina vänner som jag bara träffar 3 ggr per år, mina Du Är Älskad-läger-ledar-kamrater för att planera sommarens läger.

Mamma-min tog bilen och åkte för att spana på fåglar och så där.

På hemvägen pep vi in på gekås en sväng och blängde på folk/köpte saker vi inte behövde.

 

Jahaja, väl hemma - en tallrik gröt, ett ombyte och sedan vidare till vilt främmande människor för spel och film. Så kan det gå.
Söndagen spenderade jag med Patrik, chillhäng får vi väl lov att kalla det.
Sen for jag hem till farsan för däckbyte. Farsan bytte däck, jag åt mat. Bra deal.

 

Jaha, så var en helg och en vecka till ända. Jag köpte blommor och bär till mig själv, bara liksom så där för att jag är bra. Nu siktar vi på en ny veckan, va?

 

Jag har en ny virkbeskrivning på gång, om nån är sugen på nåt att göra.

Ett te-pyssel, kan man säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin