lunchrast tisdag.

 

En stor mugg te, så klart. (Nån som reagerade på att det inte är grönt?)

Fönstret öppet så solen kan stråla in, älskar´t!!

Igårkväll, alldeles för sent blev jag äntligen klar med mitt nya, fina häfte. Jag firar med att sjunga vårsångerna på eftermiddagens spelning, tänkte jag.

I tomheten efter att vara klar med häftet tröstar jag mig med att jag har en kasse med 16 nya häften som ska plockas i plastfickor, och ett av dem ska kompletteras med ackord.

Det får ta lite tid.

 

Är din tisdag bra?


Kommentarer
kajsa säger:

Min tisdag är bra.

Började med att gå upp vid nio och sätta mig och rita klart illustrationer. Sen åkte jag till city för att äta lunch med min mamma och sen promenerade jag med henne en sväng i solen, fick färsk sparris från hötorget och vinkade sedan av henne eftersom hon och pappa åker till Italien, nu igen, på fredag. Så gick jag till frisören och klippte mig innan jag åkte till min revisor och lämnade papper inför deklarationen. Efter det åkte jag hem och pysslade med grejer och jobb innan min kille kom hem och vi stack ut och sprang en runda i solen. Kvällen avslutade vi med att laga en god asiatisk wok ihop och sen målade/ritade jag framför DH och annan lättsam TV!

2012-04-24 | 23:42:48
Bloggadress: http://aenigma.se
sessy säger:

åh, Kajsa! Jag blir alldeles glad av att höra om din dag! så fånig jag känner mig, men skitsamma, det är gött att vara glad.

Hejja!!

2012-04-25 | 11:45:19
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/
Helena säger:

Chai-te är wonderful!

2012-04-30 | 00:05:27
Bloggadress: http://roe.laff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin