i alla fall något

 
 
Ja, så här är det, att det har blivit för mycket dator, internet och framför allt facebook hemma hos mig på sistone, så jag har tagit mig i kragen, så här lagom till uppstart-för-hösten-veckan, och satt upp vissa regler. En slags detox skulle man väl kunna säga.
Som också innebär att jag inte tänker så värst mycket på bloggen.
Men så får det vara ett slag.
 
Jag passar på att glädja mig åt en bra hårdag. Eller, åtminstone så var den bra.
Sen sprang jag till bussen och hann inte få med mig nåt paraply, blev bjuden på lunch på 8 glas av länschefen som tycker att jag ska leda en ukuleleorkester och regnet vräkte ner. Nu är jag mest platthårig och... mätt.
Det är ialla fall något.
 
Ja, annars så försöker jag se alla fantastiska möjligheter jag har att göra något helt fantastiskt med min arbetssituation nu när jag har alldeles för lite jobb i förhållande till min anställning.
Bara lite stressande... Eller?...
Äsch, jag har i alla fall något.
Resten löser sig.

Kommentarer
M säger:

I like you good hairdays, i like your bad hairdays, i like your hair day in and day out.
To be honest i just like you couse your awsome...

2012-08-22 | 18:34:14
Helena säger:

Vad smal du är! Och fin! Jättefin! Både i håret och, tja, bara sådär! :)

Svar: men oh! tack!! ^^
maja

2012-08-29 | 00:54:33
Bloggadress: http://roe.laff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin