lägesrapport

Sista veckan innan semestern, och energin är ju inte riktigt på topp...
Jag har 8 + 26 timmar kvar att jobba, sen ska jag vara helt jädra fucking ledig i två veckor.
Det gäller bara att orka ända in i kaklet nu.
 
Det faktum att jag har fått hem en nålbindningsnål, en slända och att Anneli lämnade en 9kilos lerklump på min trapp gör ju inte att jag längtar mindre.

Jag har så mycket i händerna som bara vill ut.
115 rutor har exempelvis redan kommit ut.
260 ska det bli, alltsomallt. Och 11 av rutorna som är klara är i det garn jag inte har tillräckligt av, och affärn har slutat sälja. Jag får antingen hitta nåt som är tillräckligt likt i nån annan affär, eller virka om de 11 rutorna i ett annat garn.
I vilket fall som helst börjar jag ju närma mig hälften faktiskt.
Hurra!!
 
Nu ska jag äta lite jordgubbslunch och sen springa en sväng tror jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin