EFIT dagen då världen inte gick under...

 
 
 
 


Halv elva - låg kvar och drog mig.
Det gäller att passa på innan man drar upp rullgardinen,
om man inte vet om det finns nåt kvar utanför.



Halv tolv - handarbete, te och julkalendrar vid datorn.



Halv ett - sammankallar disken på diskbänken.



Halv två - omplacering.



Halv tre - hänger julgranskulor i öronen och åker på jobb.
Dessa örhängen sprider absurt mycket glädje.



Halv fyra - jobb.



Halv fem - tackar för mig och åker hem. In i dimman?



Halv sex - tänka sig, det var ingen som hade städat mitt badrum
medan jag var på jobbet idag heller... Allt får man göra själv.



Halv sju - provianterar.



Halv åtta - tack för maten, staten.



Halv nio - prommenad.




Halv tio - fortfarande ute.



Halv elva - Film, te, handarbete.
Och här tänker jag sitta tills jag kryper under täcket.

 
 
 
 

Kommentarer
M säger:

Alltid glädje att se bilder på dig

2012-12-22 | 12:42:07
Helena säger:

Fin bild på dig!! Älskar både kulorna och koftan! :)

Svar: tack, tack tack :)
maja

2012-12-27 | 23:04:02
Bloggadress: http://roe.laff.se
Helena säger:

Bridget Jones dagbok är för övrigt bästa filmen. Någonsin.

Svar: ja-a-a. har du läst böckerna??Allt Helen Fielding har skrivit är sjukt bra!
maja

2012-12-27 | 23:45:30
Bloggadress: http://roe.laff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin