har man inget bättre för sig...

...så kan man sysselsätta sig så här en fredagskväll.
Ja, jag kan nog hålla med om att jag har nåt en ny nivå, av nåt slag. "Jag orkar inte bära ut symaskinen till köket, och plocka undan från köksbordet och duka upp maskinen, och sen få tillbaka allt. Så jag syr på sovrumsgolvet".

Inte den bästa arbetsställningen. Nej.
Illustreras här med två bilder.

Sällskap av 'stärkarn med den trådlösa mickens mottagare monterad utanpå.

 

Hurellerhur blev det två fodral till jobbets nya Boomwhackers, som synes.

 

 

Ett för tonerna C-F och ett för tonerna F#-C. (OBS! inte korrekt oktavbeteckning.)

Sydda i ett glatt tyg, matchat med följade fodral:

Från vänster till höger:

Entons(bas)flöjter, Boomwhackers F#-C, Boomwhackers C-F, Gitarr.

 

För den intresserade (läs; nördige):

 

Entonsflöjter, Boomwhackers.
Och på översta bilderna skymtas även en bygelgitarr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin