kalas

Idag firar vi pappa-min. Jag passar på att premiäranvända min nyaste kjol.
Inspirerad av Anna sydde jag en Victorykjol, jag också, Madeleine heter den ju egentligen.



Jag lyckas inte riktigt fånga kjolen på bild här, i min lilla skokartong till lägenhet, det blir liksom bara konstiga vinklar och... ja.. jag vet inte. Ni ser ungefär iallafall.
Lite för sent upptäckte jag att det inte alls är nåt trevligt fall i tyget jag valde, men det fick funka ändå. Och så får jag lära mig att tänka på det tidigare till nästa gång.



Några lockar hamnade i håret också.

Hurra för pappa!


Kommentarer
Anna Neah säger:

Åh. Vad kul att se en ny variant av kjolen! Fin..

2012-02-05 | 14:12:43
Bloggadress: http://mermusik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin